Tema: Re: Rusija uzdraude zenonus
Autorius: Fla
Data: 2010-02-27 13:35:51
Manau neuztektu. Nes kaip pats ir sakei - policijai pofik.
O ir darbas papildomas jiem :)

Todel ir manau, kad baudos turetu but apciuopiamos. Du galimi
teigiami efektai:
   1) policija pradeda stabdyti zenonistus tikedamiesi lengvu pinigu
      (taip, kysiai negerai, bet zenonu greit mazetu, todel kysiu irgi:)
   2) net jei policija ir nestabdytu dazniau, nemaza dalis zenonistu
      vistiek issimtu zenonus; nes vien mintis apie galimybe netekti
      keleto kilolitu, ar pvz. teisiu porai metu, juos tikrai gasdintu :)

--
"As visokius Porsus esu pagainiojes realybeje, o tu ka pagainiojai?
  93m bulka? O poto papizdelini kaip kaimietis ir tuom viskas baigiasi"