Tema: Re: Automobilio pardavimas ir civ. draudimo sutarties nutraukimas
Autorius: rimantas
Data: 2010-02-26 16:23:16
Ačiū. Puiku.

Perskaičiau bet nesupratau kelių momentų:
- Ar teisingai supratau, kad, tapęs nauju sąvininku, mano automobilis lieka
draustas (jeigu aš pats, kaip naujas sąvininkas) nenutraukiu to draudimo)?
- Ten nieko nerašoma ar pardavimo metu senasis savininkas
gali/negali/privalo/neprivalo nutraukti arba išlaikyti civ. draudimą? Nes
mano atveju parduodanti įmonė sako, kad mes nutrauksime su draudiku sutartį
automobilio įsigijimo dieną. Ar jie taip gali daryti?