Tema: Re: Padangos šono vulkanizavimas (Kns)
Autorius: Fwd
Data: 2010-02-25 15:55:41
Aš tvarkiausi pas vieną tokį vyruką kalpoko gatvėje. Teko šokt ant borto, ko pasekoje padangoje gumbas atsirado. Uždėjo lopą, gumbas dingo.
Iš savanorių reiktų pasukti prie zanavykų turgaus (jei nemaišau), paskum iš karto po kaire į kalpoko gatvę. Leidžiantis kalniuku pamatysi garažus (nedavažiavus viaduko).

PS. Vo, pasirodo ir telefono numerį radau - 8 689 18322, Antanas