Tema: Re: Draudimas
Autorius: esquires
Data: 2010-02-24 16:16:34
tu man toki dalyka paaiskink, kaip tu sugebi pateikti tikslia informacija ir
kartu gauti zema kaina? su zalia ar be zalios px, pasakyk, kad tavo vilkikai
trinasi po visa europa ir kaina bus 4'000+ (jei geras buvai). o jei
nurodysi, kad vazineji tik po lietuva, tai variantas kaip fiziakui "ups,
nemaniau, kad siemet kaip ir paskutinius 10 metu mano 20 masinu teks vezioti
krovinius tarptautiniais marsutais". nebent korupcinis variantas :/