Tema: Re: rakto pagaminimas
Autorius: Rokis
Data: 2010-02-24 14:53:23
tai zinok nebendyk pats lupti, as vectrai B lupau daug kokiom masinom, bet
tokios xuinios kaip E36 nu nafig. man 150 LT kaina su nuemimu vairuotojo
dureliu spyna, taip pat tas biciukas sedo nuvare padare ranka o as stovejau
ir laukiau, uztruko ~2h
siaip sake jai buciau ne per centriuka kvietes butu kainave 120 LT