Tema: Re: Q: opelio zyzelis dti
Autorius: Velnias
Data: 2010-02-21 21:46:07
Apie patikimuma variklio nezinau, traukia puse b, ekonomiska, vidus ir
vaziavimas toks... nu opelinis kazkoks... nelabai dziugina.
Geresnis variantas pagal kaina ir kokibe butu Pasatas B5.5, nes B6 man irgi
vaziuoja vos ne prasciau, isskyrus kad turi 2.0 TDI variklius ir DSG dezes.
Mondeo 2.0 TDCI po feisliftingo vaziuoja irgi neblogai, vidus uz vecros
malonesnis bet apie patikimuma irgi nieko nzn. Avensis po feisliftingo irgi
neblogai, bet brangus jie kazkodel. As rikiuociau:

Pasatas
Avensis
Mondeo
Vectra