Tema: Re: Sat / DAB radijas
Autorius: kastisv
Data: 2010-02-20 15:36:30
na mano  tautovezy yra satelitine radija. o bet taciau ji cia neveikiot.
buvau uzsukes i audi cetra kaune, paklausiau sakau gal yra cia kokia
paslauga ar kaip cia butu galima klausyt tos satelitines radio. tai taip
keistai paziurejo i mane, tipo nieko nezinom ir 3.14sk toliau. biski intike
ieskojau info, tai lietuva ne rysio zonoj.

--
Kastis
A4 '04  3.0 Q