Tema: Re: Reikia patarimo perkant A.M.
Autorius: monas
Data: 2010-02-19 16:47:01
As pasiskaites tokius atsiliepimus ir seip girdejes visokiu kuriozisku
istoriju apie renuskes galiu pasakyt tiek:
Nemoki pi..t - nereikia lyst.
Jei nezinai kas yra vaziuokle
ar nezinai kas yra bildesys
ar nezinai kokios pasekmes buna kai nieko nedarai nors jau reiketu
ar girdi kad vaira sukant ar seip per duobes vaziuojant kazkokie garsai
lenda ir tai ignoruoji
arba jei vaziuoji elektros bedu sprendimo ieskoti ten kur tavo kaimynas savo
golf II remontuoja
ir megsti ant visko taupyt tai esi PATS KALTAS ir gali valint is eterio
nepi...es zmonem proto.

Nes tai gaunasi kaip vienas veikejas pasakojo, pacituosiu:
"Nusipirkau Fiat Cromo ar koki ten, nu pyzdiec kokia masina buvo, biski
tepalus mego, biski tabalavos ant normalaus greitkelio kaip ant kokio slapio
zvyro, nu bet nieko nedariau, tik pas draugeli atrabotke baiges, tai teko
pamainyt i dyzeli". Geriausia masina Fiat'as, net is F raides pavadinmas
kaip pas Ferrari :D

Peace!