Tema: Re: Land rover Range rover +-
Autorius: Virus
Data: 2010-02-19 10:05:36
Laumkelio tryda? :))) Tai kad jam be TLC daugiau niekas niekada
negamino JOKIU visureigiu. Pakeisk LandRover i bet kurio kito
gamintojo (isskyrus Toyota) pavadinima, palik 90% sio teksto ir
gausi negincijama nuomone apie to gamintojo automobilius. Tas
galioja Jeep, Ford, Mitsubishi, Nissan, isirasyk pats :)
--
Virus

P.S. kazin, ka jis vapes apie negincijama Toyotos kokybe po viso
dabar verdancio sh... su recall'ais? :)