Tema: Re: Sekimas, optimizavimas
Autorius: Jonas
Data: 2009-03-19 11:38:57
Altas, Teltonika, Akis, Mobiliu sprendimu centras. Visi jie siulo
panasius dalykus. Kad nuolaidom pasiduoda tai faktas - zlotas nuvertejes
ir lenkiska iranga atpigus.Bet minusas kad reikia abonentini moketi. Ir
siaip alto nemegstu, nes i asmenine masina dejau signalizacija, ir kaip
tik po idejimo sugedo valdymo blokelis. O vairuoju saab ir tas blokelis
viso labo 2,5k atsiejo. ir altas aisku niekuo detas. jeigu taip, tai nu
i nafik. nenoriu turet reikalu is principo. Mobiliu sprendimu centro
variantas man kazkaip priimtiniau atrodo - tas LocSecurity. Ir pigesnis,
ir kaip suprantu abonentinio nereikia moketi. Dar apsaugine funkcija
atlieka.