Tema: Re: draudiminis-nedraudiminis ivykis
Autorius: AB
Data: 2009-02-18 14:40:56
Jei policijos nutarime bus parasyta nesilaike saugaus atstumo ir pan., tai
avarijos priezastis - ne tablete ant priekinio rato. Ivykio priezasti
nustato atitinkamos institucijos, o ne draudiko darbuotojas, kuris yra
suinteresuotas asmuo. Dabar jau uzsilenkinejancioje kontoroje buvo vienas
pilietis, sakydaves "dejau ant policijos pazymos, as geriau zinau kas kaltas
ir kodel"...

AB