Tema: Re: Kaip salygos mieste. VLN
Autorius: alias
Data: 2009-02-18 09:08:35
sušalalus miesto ritmui žmogus sustoji, apsidairai. ir pradedi mąstyti, kaip
kad mūsų protėviai mokėdavo. kodėl aš čia. kodėl tu čia. kodėl mes čia. kas
mes. ir tada žmogau pamatai tą miesto grožį. tada supranti, kad nėra, kur
skubėti.

užtenka visa galva pasinerti į tą kinetinės energijos pritvinkusią bet
vietoje stovinčią kritinę masę, kad suprastum, kokie mes visi apgailėtini.

eh.