Tema: Re: OFF COMM: Apple MacBook Air
Autorius: kastisv
Data: 2009-02-16 22:28:13
cia jau biski nusisnekejai. cia yra panasiai kaip ai noriu vazinetis tarkim
su A8 bet litu nera tai paimsiu be odos, su silpniausiu varikliu, ne quattro
ir panasiai. o kaip zinia, tulas lietuvis loptopa naudoja namie kaip
desktopa (aisku yra ir kitokiu, bet tai labai nedaug). be to, kas loptopa
naudoja nesiojimuisi, tikrai nepirks air book'o, nes net ir uz mazesnius
pinigus gali surast tikrai geresnio akumo laikymo poziuriu bei svoriu.
pastarojo dydziu kompu "nesiotojai" linke primerkt akis akumo laikymu ir kt
labiau reikalingu xarakteristiku atzvilgiu. beje perfomancas kaip ir ne
pirmoje vietoje jai loptopa nesioji.nesiodamas kompa gi nenaudoji vaizdo ar
garso apdorojimo progr ar nezaidi zaidimu. taigi..