Tema: Re: atviros ausis apgaubiancios ausines?
Autorius: [mikro]
Data: 2021-03-02 19:24:30
dekingas visiems uz modelius, einu googlintis ir praziuresiu, kur nueit
paklausyt:)

"neratoblogo"  wrote in message news:s1lklg$cfq$1@news.omnitel.net...

Mano ausiai German Maestro GMP 400 ir skamba puikiai, ir super patogios.

Va po naujų nusprendžiau į kolekciją  pasiimti kokias nors naujas gerai
grojančias ausines (nes german maestrus dar už litus pirkau).
Prisiskaičiau apžvalgų, nusipirkau Bayerdinamic DT990 Pro. Ir...
gražinau. Gerai kad per Amazoną pirkau. Patogios? Taip, labai. Skamba?
Visiškai ne. Iš namie turimų ~10 ausinių - skambėjo nykiausiai.