Tema: Re: Re:q: bt ausines
Autorius: sarasforever
Data: 2021-01-29 18:01:51
aciu uz komentara...bet niekada nesigilinau ir neplanuoju gilintis i
naujausias technologijas...
audio technica parodziau tik kaip pvz. kad su lankeliu. Man labiausiai tiktu
mano nurodytu jabra stiliaus(visai nebutinai jabra). Toku turi JBL ir dar
kinisku debesis.Patirtis rodo kad mano naudojamos TWS in air stiliaus man
nepatinka, dar labiau nenoriu kisti i ausies anga...
That all.