Tema: Re: S90F žemadažnis
Autorius: Shadowed
Data: 2020-11-11 08:24:28
Čia tas gliukas, kur kiekvienas mėgėjas "pasi3,14st" turi :D Kas chuligankes
prikeldinėja, kas knygas, nu o man elektronika. O konkrečiai tos kolonos ir
kaip atsiminimas brangios. Matau, kad iš jų jau ne kažką, bet kol korpusai
nenubalnoti ir nepradėjo skėstis dar truputį darbo kambaryje pasiklausau.
Tom kolonėlėm savo pirmuosius trijų juostų filtrus projektavau, ta prasme
nuo nulio, gryn iš teorijos ir ankstesnės praktikos, su projektavimu ir
charakteristikom su LT Spice IV, tada PCB, pamenu geros ritės pakainavo kaip
abi tos kolonėlės. O ir pirkau iš ABlomo, o tai veda į dar gilesnę
nostalgija į studijų laikus, nes ABlomas ten kažkokiu kampu rėmėsi į mūsų
barako adminą, draugelį, nickų S2 (Saulius) nu o ten jau tik barakę gyvenę
supras :D

P.s. Jaučiu reikėjo iš karto kokį disklaimerį sumest, kad esu sveiko proto
ir suvokiu, kad tie gargalai fiziškai nėra nei kuo ypatingi nei labai geri.

P.s.s. Beje, keik girdėjau RRR realiai po biškį lenkiasi, kokybę neblizga

"fanas"  parašė naujienų news:roeoaf$vrh$1@news.omnitel.net...

Dziaugiuosi nenuvyles

--

----Android NewsGroup Reader----