Tema: Re: triuksma slopinancios ausines
Autorius: Bronco
Data: 2020-02-09 23:04:23
On 2020-02-08 16:13, ABLomas wrote:
> Sonkes naudoju jau gal nuo pernai pavasario ar panašiai.
> Jei atvirai, tai tikėjausi daugiau ;-)
> Kur labiausiai norėjau naudot - važiuojant dviračiu/paspirtuku/einant,
> kad miesto triukšmo ir pan. nesigirdėtų

Šiaip, pastabas visas gerai surašei, viskam pritariu, tik pastebiu, jog
mes jas nors ir naudojam vienodai, bet skirtingiems tikslams pirkom :)

Aš kai jas pirkau, tai minčių dviračiu su jomis važinėti net neturėjau,
kaip ir ne tam jos skirtos, bet po to važinėjau su jomis ir dviračiu :)
Šiaip aš jas iškart ėmiau "prie teliko ar tableto", na ir muzikai
kelionėse paklausyti.

Specialiai dviračiui aš jų iškart net nebūčiau pirkęs, nes jos tam
neskirtos ir turi trūkumų tokiam naudojimui nemenkų.

O kokius senheiserius paėmei važinėjimui dviračiu?