Tema: Re: koki dvd grotuva pirkti?
Autorius: PxYra
Data: 2010-11-08 13:03:11
kompas tuom ir gerai kad gali isdarinet cirkus kokius nori, distancini gali
beveik bet koki prijaukint, man siaip patogiausias kompo distancinis tai
beviele pele, aisku jei kompas kitam kambary tada jau mysle bet tada vietoje
WD live manau geriau koks pigus kompas graziu mini keisu, mazai kaistanciu
CPU ir t.t. vietos gal ciut ciut daugiau uzims bet funkcialumas daug
didesnis