Tema: Re: pda ausines
Autorius: SuperFM
Data: 2010-07-01 15:05:01
koss ikisamos i ausis, ju antgaliukai bent jau man superiniai ir dar neradau
ausiniu, kurios zemus taip sodriai isgautu, netgi senheiser uz 130lt is topo
centro, su prierasu extra mega giga super duper bass nusileidzia koss'ams
katrie eina berods uz 80 ar kiek... tiesos delei reik paminet, jog senheiser
siaip lyg ir kiek turtingiau skamba nei kad koss, bet abi deciau ant to
pacio kokybes laiptelio.