Tema: Re: Ar buna tokiu magnetolu ?
Autorius: Zyza
Data: 2010-06-21 21:09:59
Tai va ka ir sakau, jei modelis CD + visa kita (usb, sd ir t.t.), tai kainos
prasideda nuo 250-300 Lt, vidurkis apie 400. Gi atmetam CD (palikdami tik
USB ir SD), o kaina ne tai kad sumazeja, bet dar ir padideja. Vyliausi, kad
iki 200 Lt bus, o realiai virs 350 Lt pigiausi modeliai brandiniai (isskyrus
neaiskius noname uz 150-200 Lt).