Tema: Re: m-audio fasttrack ir win 7, gal kas paleidot?
Autorius: [mikro]
Data: 2010-05-15 18:49:26
turi tokia pacia?
tada zmogau mielas papasakok, ar privertei foobar2000 su asio4all groti?
bo su standartiniais win 7 driveriais, kuriuos sukisha patys windowsai, ant
44100/16 groja ir nestringa niekas, o bet taciau, su asio4all, negroja
visai. t.y. dvi sekundes garso, dvi tylos:) uzkelus buferi iki "dugno" 4
garso 2 tylos:) toks vaizdas kad nespeja duomenu pumpuot per usba...
turimas realtekas integruotas ir audigy2 su asio4all veikia kaip bites.
ar visgi teks laukti drivu ir pamirst asio4all ir kitus pribumbasus su
situom fasttrack'u.
p.s. jeigu kartais kur ka uzmatysi teisingo, buciau dekingas kad informuotum
cia, o tai as irgi visko neapziuriu:)))
p.p.s. driverius ar koki solutiona  turiu uomenyje:)