Tema: Re: Flac formatas ir grotuvai
Autorius: Icetom
Data: 2010-04-21 17:10:55
Bet žinok, Bronco, yra skirtumas ;), tik mano ausims labai labai nežymus.
Specialiai lyginom Linn ir Naim FLAC vs WAV tų pačių originalių įrašų (ne
ripų). Ir čia ne tik mano nuomonė -mes gal 5 žmonės tada klausėm, ir visi
vienodai pritarė šiuo klausimu. Padarėme tokią kaip ir teoriją, kad tas
skirtumas garse, matyt, susidaro WAV išarchyvavimo iš FLAC metu ;/ Gal
algoritmas išarchyvavimo-konversijos metu ar pan. kažkur kažkiek paveda.

Man asmeniškai tai puiku tie FLAC. Svarbu, kad kokybiškai nukopijuota būtų
:)  Į WAV tikrai neversčiau-išarchyvuočiau - daug vietos užimtų ir skirtumas
per mažas, man asmeniškai...
Taigi, arba FLAC, arba CD :)