Tema: Re: nešiojami audio grotuvai
Autorius: AS
Data: 2010-01-19 17:37:14
"tomomo" <nu@ir.ko> wrote in message
news:hj48le$vhs$1@trimpas.omnitel.net...
> ipod classicas 40gb patiko gausiausiai is visu turetu..gal todel kad buvo
> naudojamas kazka aktyviau veikiant (dviratis), tai galejai dainas
> perjunginet neistraukes is kisenes..
> Koks nors nano butu galbut dar smagesnis.
> Trukumas - itunes;)

Pries gal pora metu, kai antros kartos pasidare jau atgyvena, pasiemiau
pigokai pati didziausia, koks tada buvo. Panasu vis dar, kad nepadariau
dideles klaidos. dvi po to isejusios kartos nieko is esmes naujo nedave. Man
asmeniskai didziausias skirtumas, kad antros kartos nano galima visus failus
graziai stumdyti per yamipoda. Ta pati pabandzius su velesniais, juose
viskas eina 'k kakoi-to materi', tad lieka tik pilna reseta padaryti. Tiesa,
jis man pagrinde tarnauja audioknygoms, muzika minimaliai reikalinga.

> ipod touch - daugiau show offintis:/ norint perjungt daina - istraukineji
> is kisenes, didesnis..

Cia jau gal tuo atveju, jei istraukta ir norisi laikyti - tureti kazkoki
organaizeri, skaityti jameilus, zaisti zaidimelius...

> visi kiti tureti (pradedant nuo kitaisku nonameu ir baigiant iriveriu)
> kazkaip patogumu ir kokybe nepasizymejo:/

Buvo kazkoks projektelis atviro kodo, kur galima turima firmware pakeisti
parsisiusta. Skelbiasi, kad buna geresne garso kokybe ir patogesnis
valdymas. Palaiko pagrinde senesnius grotuvus, tame tarpe ir kazka is podu
su HD. Reiketu pasidometi gal.