Tema: Re: Pasiulykit jautrias ausines
Autorius: asdasd
Data: 2009-12-22 08:29:52
visu pirma, normalus zmones neklauso susikaupe knygu eidami gatve. ir taip
maziau atsimeni, nei skaitydamas popierine knyga, o dar dasideda fizinis
judesys, tai ten realios naudos kapeikos isvis lieka. antra - jei nenori
suvaryti klausos, nedaryk tokiu nesamoniu kaip playero garsas > uz gatves
triuksma tiek, kad gatves visiskai nebegirdi. arba nusipirk ausines su noise
cancelation. trecia, keglis esi eidamas per pesciuju pereja, bl kaip tokiu
ufonautu nekenciu, patys nesisaugo, o paskui verkslena, kad tipo juos
nuskriaude.
mano pasiulymas yra ieskot ausiniu su noise cancelation, kegliu isliksi, bet
bent jau klausos nesuvarysi, jei proto ribose naudosi garsa. garso maziau
reikes su jomis, gatves fona nuslopins.