Tema: Re: kolonėlės mokyklos aktų salėje
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-12-08 19:54:40
na pasiulymas 100V sistemai tai tinkamas konferenciju salei, o ne aktu
salei ;) as kaip isvaizduoju, ir manau kad mokyklose per daug viskas
nepasikeite, tai reikia kokiu standartiniu "koncertiniu" koloneliu, kad
ir padainuot kazkas galetu ir pasneket kazka, o esant reikalui ir
diskoteka uzkurt iseitu. man atrodo cia svarbiausias dalykas yra
biudzetas ir dar patalpos plotas. tada bus galima kazka ir patarti