Tema: Re: USB kabelis kompiuterio prijungimui prie DAC
Autorius: Icetom
Data: 2009-11-27 12:37:47
Ten klaidai QED puslapyje aprašyme arba nuorodoje, nuotraukoje tai normali
B. QED'inis laidas neturi feritinių filtrų, jei ką ;)

Nežinau, netikiu aš tuo, kad feritinis filtras padaro prastesnį garsą. Jis
gi apsaugo nuo trukdžių, o ne sukelia juos :)

Kiek suprantu USB 2.0 atveju, laidas be signalo stiprinimo iki 5 metrų ;/
http://www.usb.org/about/faq/ans5