Tema: Re: Dar del garso perdavimo per HDMI
Autorius: Icetom
Data: 2009-12-08 15:50:40
Dėl to extended nepatarsiu - nenaudojau niekada. Aš visada statau TV "Clone"
režimu. Tik mano atveju trūkumas, kad tiek monitorių, tiek TV reikia
nustatinėti mažesne geba, nei, kad monitoriaus numatyta geba dėl TV tos
gebos nepalaikymo. Bet tam susikūriau profilus ATI Catalistuose, greitam
perjungimui tarp režimų.