Tema: Re: downgrade 5.1>2.0
Autorius: Neratoblogo
Data: 2009-11-18 12:58:35
Lietuvoje kol kas radau tik viena toki varianta t.y. stereo resyveri su
skaitmeniniais iejimais - Harman Kardon HK3490.

Tarp kitko, jo skambesys buvo svelniausias/minksciausias tarp visu mano
perklausytu stereo stiprintuvu - denon 710, Pioneer A-A6-J ir Nad 315 BEE.
Ir HK skambejo daug maloniau nei maniskis Marantz 6010ose (o jis 2002 metais
kainavo ~500 svaru).