Tema: Re: Kur garsiakalbiu ieskoti?
Autorius: AuriZzZ
Data: 2009-11-11 10:37:11
gal kazkiek i tema :)
Su RCL kazkaip nepatikimai man jau atrodo, padariau uzsakyma 11 05d. atrase
e maila, prognuozuojama issiuntimo data 11 09d. pries tai turi suruost
saskaita ir atsiust rekvizitus kur pervest pinigus. Pirmadieni dar e maila
parasiau  - 0 emociju..

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4594 (20091111) __________

http://www.eset.com