Tema: Re: To Icetom >> Cyrus
Autorius: Icetom
Data: 2009-11-07 18:51:54
Tiesa, pasidomėk ir UK pas šitą platintoją
http://www.moorgateacoustics.co.uk/index.php?option=categories&category_id=169827&category=Special
Offers . Iki Lietuvos atsiuntimas iki 50 GBP per kurjerį (ne express). Bet
dar nepirkau iš jų :)

Labai gerų būna pasiūlymų "Special offers" skyrelyje, pvz., Cyrus gamykloje
atnaujintų gaminių su garantija ir pan. Pvz, naujas DAC-X pas mus kainuotų
apie 6000 Lt, iš ten galima gauti už kažkur 3000 Lt.