Tema: Re: Q: In-ear tipo ausinės
Autorius: silentwatcher
Data: 2009-11-04 13:00:16
Ačiū. Atrodo visai neblogai, tačiau dar paskaitinėjęs kažkaip
užsikabinau už Ultimate Ears produkcijos. Konkrečiai

MetroFi 220
(http://www.ultimateears.com/_ultimateears/store/products/metrofi220.php)
ir SuperFi 4
(http://www.ultimateears.com/_ultimateears/store/products/superfi4.php)

Čia man patinka, kad rašo, koks izoliacijos nuo išorinio triukšmo lygis
- atitinkamai, -16dB ir -26dB. Galbūt kas nors naudojate/naudojote kurį
nors iš šių modelių?