Tema: Re: Jamo koloneles?
Autorius: SDF
Data: 2009-10-21 21:13:49
Jamo dabartines pigios - sucks, nors sio konkretaus
modelio klausyt neteko. Brangios serijos (concert berods)
irgi neteko klausyt, bet nemazai zmoniu jas vertina.
Pats turiu JAMO CL-30A, beveik 20 metu senumo,
is brangesniu segmento.
Groja gerai, kitaip pas mane jos nestovetu:)
Su B&W Aura stipreku ir RME src, tai groja taip gerai,
kad net renkuosi dazniausiai per koloneles klausyt
nei per k701.

Tavo vietoj su tokiu biudzetu i naujas net neziureciau,
o ieskociau naudotu per Ebay ar vietinius skelbimus,
svarstyciau ir lentynines. Gali gaut geru B&W,
Klipsch, Infinity, kad ir tu paciu aukstesnes serijos
JAMO ar DALI dealu. Nepamirsk ir kitu grandines daliu-
source ir stiprintuvo atitinkamo, o mp3-mest lauk.
Sekmes:)