Tema: Re: reiq patarimo renkantis koloneles.
Autorius: Icetom
Data: 2009-08-29 22:04:14
Žiūriu keliose vietose iš karto klausi.

Jei Vilniuje, tada gali pasiklausyti Magnat'ų www.audiokomponentai.lt . Dar
Hifi pasaulis netoli būtų  - minėtas Qacoustic paklausyti. Bet Monitor Audio
BR5 (6 Ohm) labiau dėmesio vertos kolonėlės.

Pastabėlė: Magnat yra 4 Ohm kolonėlės. Pasiklausyk ir Tannoy Mercury F4
Custom (8 Ohm) Audiokomponentuose, bet greičiausiai tau trūks žemų.

Sounderservice Acoustic Energy Neo 3  gal sudomintų:
http://www.soundservice.lt/lt/products/namu-garso-vaizdo-iranga/namu-garso-iranga/13-47.html#

Bet jei nori kokybiškų žemų iš kolonėlių, tada reiktų biudžetą padidinti iki
2000 Lt, ir žiūrėti Focal Chorus 714V su siūloma nuolaida
(http://www.avd.lt/_products/?subID=91). Varža 8 Ohm, ir nurodomas jautrumas
neblogas kaip "biudžetinėms" kolonėlėms. Šitas greičiausiai ir rinkčiausi,
nes kaip suprantu, čia bus pagrindinė tavo AV sistema?

"etoJA" <as@as.lt> parašė naujienų news:h7bpcm$4iu$1@trimpas.omnitel.net...
> hm.. ieskosiu vilniuuje...
>

> "Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message

>>> koloneles. tiksliau reiktu tokiu koloneliu kad nereiktu papildomai
>>> pirkti
>>> subo.. biudzetas apie 1200-1500 lt. salone man kaip minimaliais