Tema: Re: reikia patarimo
Autorius: Icetom
Data: 2009-08-21 13:05:06
Nežinau, man tai tie stereo resyveriai ... Net skaitmeninių įėjimų neturi.

O tokio dydžio kolonėlės kaip Monitor Audio Bronze BR1, o dar geriau BR2
(1250 Lt) tikrai netilptų, kur nori pastatyti.

Kas liečia DVD. Ar negeriau būtų jau imti iš karto BD grotuvą, pridėjus
400-500 Lt, kiek nori išleisti ant DVD grotuvo?

O dabar nėra jokio CD-DVD grotuvo, nes dabar imčiau tik kuo geresnes
kolonėles ir stereo stiprintuvą. Ir jei lieka, radijo tiunerį.