Tema: Re: kokį triukšmą naudoti
Autorius: arva
Data: 2009-08-20 09:16:15
Ačiū už geras mintis,
programa su gudriu signalu būtų labai idomu.
Matuojant su triukšmu, kreivių forma priklausė nuo mikrofono padėties -
atstumas buvo 2,5 m ir matuoma statmenai garsiakalbių plokštumai.
Žemi dažniai manęs nelabai domina, tik pastebėjau visos charakteristikos
panašios į rožinio triukšmo spektrą, dėl to užklausiau dėl triukšmo tipo.
Svarbiausia būtų praktiškai pasitikrinti filtrus t.y. kažkur 2 kHz ir 10 kHz
juostose.
Labai gera mintis dėl fazių, reikės pagalvoti kaip pasitikrinti.