Tema: Re: req: patarimo audio upgraidui
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-08-14 17:04:07
turiu pazistama, kur gali tau uz tuos 400lt pasiulyt RME DIGI 96/8 PST
(ar PAD, nepamenu).
per analoga duoda tikrai gera garsa, uz julia@ geriau bus.. :)

tik klausimas ar pasiryzes gyvent nesinaudodamas windowsu mixeriu (nes
ten plokste APEINA ta mixeri ir tik per savo draiverius viska siuncia)
tikrinta su Win7. Veikia (cia tam atvejui jei forumuose gasdins, kad su
winxp/vistom neveikia)