Tema: Re: Bluetooth on-ear ausines
Autorius: PxYra
Data: 2019-10-15 22:18:47
pamirstat mid-end arba SOHO, nu kaip pvz. JBL, Sony ir t.t. kosmoso juos
nekainuoja, skamba tikrai geriau nei visokie Eltax/Vido/neaiskus kinieciai,
tiek Sony tiek JBL yra ne naturalaus skambesio salininkai, tiek vieni tiek
kiti pagal savo skoni garsa alia pagrazina, man JBL per kieti o vat Sony
skambesys pats tas tiek koloneliu tiek playeriu ar resyveriu