Tema: Re: Ausin?s iPodui
Autorius: Dainius
Data: 2009-06-16 09:52:17
Na, klausimas čia ne į temą, bet atsakysiu :)
Susidėvi visokie poroloniniai paminkštinimai. Kai kurios ausinės turi
replacement, kai kurios ne. Kadaise turėjau vienas Roland firmos (taip taip,
kurie gamina sintezatorius) uždaro tipo ausines, tai per kelis metus
nusitrynė tie paminkštinimai, pradėjo iš jų kaip iš seno pliušinio meškiuko
byrėti visokios "drožlės". Ir ant laido ne kartą užvažiuota su kėdės ratuku.
Būna laidas nuo netyčinio patempimo nutrūksta (taip su iPod ausinėmis buvo).
Galų gale plastmasinės detalės deformuojasi, pakeičia spalvą į kokią nors
šlykščią (pamenat laikus, kai visi kompai buvo tik balti, o po metų kitų
pasidarydavo gelsvi?)
Yra žmonių, kurių automobilis po 4 metų naudojimo vis dar atrodo kaip iš
salono. Aš deja ne iš tų, mano daiktai susidėvi (laptopai, fotoaparatai,
ausinės, ipodai, mobiliakai ir t.t.)
Dainius