Tema: Re: laidas ar bluetooth
Autorius: svyt
Data: 2019-01-14 21:01:35
As tam reikalui idedu sena batarke. Nors priklauso nuo irenginio,
 pas mane bevik visi pastoviai ant laido kabo, samsungas isimama
 batarke, tai batarke kas gera pusmeti keiciu, hueway 2 metus
 atgyveno be juntamo neisimamos batarkes nudusimo. Nu, jei talpa
 sumazejo 20-30 proc gal net nepastebeciau, nes tai paklaidos
 ribose (ijungtas isjungtas gps, wifi, bt) siaip, ivertinus
 batarkes kaina (5-30?) tai ar tarnaus 2 metus  ar metus man
 komfortiskam rezime naudoju kaip man patogiau. Juolab, bent kai
 kurie nauji irenginiai ta zinodami patys nedakrauna akumo,
 pasirodo tarp 90 ir 100 proc voltazo skirtumas labai nemazas,
 truputi domejaus po paskutines diakusijos apie paspurtuko akumus,
 4.12 ir 4.25 V procentais gal tik kokie 95 ir 100, taip pat ir
 nusedus, itampa krenta labai is leto iki 10 proc, paskui pradeda
 labai staigiai krist.

--

/svyt

----Android NewsGroup Reader----