Tema: Re: stiprintuvo tone control
Autorius: eMJei
Data: 2018-08-21 14:11:47
Mano sistemoje angliskas patefonas (ant jo japoniska galvute) pajungtas
prie anglisko korektoriaus, korektorius , amerikietisku laidu prie
amerikietisko stiprintuvo, o sis amerikietiskais laidais sujungtas su
prancuziskom kolonelem. skaitmeninio garso saltinis - japoniskas.
sistema stovi vokietijos gaintojo hifi stove.

Tai kaip manai ar yra lietuvio skonio atitinkanti shalis?