Tema:
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-06-11 19:15:02
Jeigu garso pultas kompe matomas kaip garso įėjimas - viskas ok. Jei ne,
reik draiverių arba pultas tokios funkcijos gal net neturi.

Starte, ant garsiakalbio dešiniu pelės mygtuku -> Recording devices,
žiūrėk ar sąraše yra tas pultas. Jei yra vienas (ar daugiau jų),
pasirink atitinkamai įėjimą ir dešiniu mygtukų nustatyk Default.
Jei tuo metu kažką groji, ten jau matysi kuris įėjimas žaliai šokinėja.

Toliau jau programoj reiks gaudyt tą įėjimą per jos nustatymus.