Tema: Re: DAC'ą papirkau
Autorius: PxYra
Data: 2018-04-25 21:24:16
P.S. kad LG G serija nepasizymi gera garso kokybe  by default, tai cia jokia
naujove, LG smarkiai feilina sitoje vietoje, suprantu kodel DAC norejos,
pvz. mano redmi note 2 groja graziau nei G4, tiek per BT tiek laidu

P.P.S. troliai galit eit nachui iskart, kad ir kaip benoretumet kad ir kaip
LG feilina bet garso kokybe LG geresne nei visu Vytook's megiamu kitaicu
alia UMIDIGI, Gionee, Deogee ir t.t.