Tema: Re: Frequency response
Autorius: tom598
Data: 2018-02-28 01:09:29
Tai kad ne taip truputi lygini.
http://www.guitarbuilding.org/wp-content/uploads/2014/06/Instrument-Sound-EQ-Chart.pdf

Smuiko frequency response mazdaug 200-20000hz. Kontraboso 28-300hz
Tas pats kaip lygintum kolonele su subwooferiu jei perfrazuot klausima.

Klausta buvo apie tai kodel akcentuojamas boso skirtingumas, jei koloneliu
frequency response praktiskai identiskas (pvz., 40-20khz). Tuo tarpu smuiko
ir kontraboso gerokai skiriasi, netinka cia tas palyginimas tavo. Cia
daugiau klausimas kaip lyginti du smuikus, o ne smuika su kontrabosu :).