Tema: Re: daugiau BOSO
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-10 21:08:57
bet ant tiek nerisliai, isdarkytai ir suveltai surasyt tai dar reikia
sugebet... o liudniausia, kad, panasu, ir praktika tokio pat rislumo pas
ji. bet man jau nebeidomu ir gaila laiko tokius patarinetojus filtruot
ir taisyt ir gincytis su jais. lai atsisijoja interesantai patys grudus
nuo pelu :) naturali atranka...