Tema: Re: Garsinimas
Autorius: tom598
Data: 2018-01-31 01:27:27
na viskas del tos teorijos kaip ir aisku.
Man va klausimas tik ar iki girdimo klipingo daeit yra gerai ar jau cia
kazkas gadinas (nors ir trumpai pasiklipina)?
Nes man rodos visi taip ir daro, jei reik didesnio garso (nebutinai kalba
apie diskotekinius garsus; priklausomai nuo technikos klipintis pradeti gali
gan ir nedideliu garsu).  Tai ar kolonelems kenkia, toks laikinas
paklipinimas proto ribose?