Tema: Re: klausimas apie stiprintuva
Autorius: tom598
Data: 2018-01-29 02:14:26
Tai ir taip aisku, kad nebus judejimo, jei nebus signalas paduodamas. Be to,
kur dar "surround" gumos ir vidiniai garsiakalbio elektroniniai komponentai?
Gi ne tik "spider" detale analizuot reik.

Nelabai supratau del tu 5 procentu, gal gali daugiau pakomentuot, arba linka
ipastint.

Gal ir yra koloneliu, kur jokio pasikeitimo nera (nes burn in pilnai arba
dalinai atliekamas gamykleje, kaip pvz. "bang&olufsen"). Arba pasikeitimas
labai mazas. Bet didzioji dalis koloneliu vistiek isleidziama i rinka
visiskai nepramankstintos. realybe tokia, kad po burn in tikrai akivaizdus
pasikeitimas garse, ypac tose kur du ar daugiau boso dinamiku. Ne is pirsto
lauziu, o is savo patirties sakau.