Tema: Re: upgrade 5.1 to 7.1
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2017-12-09 14:16:24
On Tue, 05 Dec 2017 10:23:15 +0000, Darelas wrote:

> Svarstau ar verta investuoti i papildomas koloneles namu kinui. Del
> geresnio surround efekto viskas aisku, o kaip del garso? Jei tarkim
> jauciasi kad truksta siek tiek galios, ar dvi papildomos koloneles
> priduoda daugiau garso, ar ne?

Kiek bestatysi koloneliu, bet galios nuo to nepadides, Pas mane 7x150w.
Gaunasi kilovatas. O didziausias paimamas is tinklo galingumas yra 300w.
Todel geriausiu atveju turiu galios per visas koloneles na 250w. Bet
klausantis muzikos geriausiu atveju 2x100 arba 4x50 jeigu pasijungti
bi'amp'u

PS
Jeigu galios truksta tai pasiziurek koks tavo priekiniu koloneliu
jautrumas. Jeigu jautrumas 87 ir pakeiti i 90 tai tavo ankstesnis 2x100w
skambes kaip 2x200w