Tema: Re: S90 + Technics SU-Z150
Autorius: Shadowed
Data: 2017-09-22 09:07:59
Už 100 lt :) ? Bet blin kaip laikas greitai eina. O ir aš tas buvau
papimpinęs, tik norėjau, kad išorė būtų originali, tai kamuoliuk ir pan
nedėjau, bet užtai vidų sustiprinau, sintepono primontavau, o svarbiausia ko
norėjau tai išmokti naudotis LT Spice IV, tai susiprojektavau filtrus nuo
nulio. Bet po teisybei man jos visai neblogai grajino po visų updeitų, bet
aš į audiofilinius melomanus netaikau, tai gal dėl to. O laidas buvo koks
nors 0,75 ar 1 mm^2 ŠVPLas... Tai beveik ir atspėjau laiką - Spice
manualiuką sau pasirašiau 2011, tai beveik 7 metai...

http://www.dainiaus.lt/?p=215

P.s. sori dėl nesimato, mažu būsiu pats užgliūčinęs.

"ABLomas"  parašė naujienų news:oq28ho$gvf$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.09.21 11:52, Shadowed wrote:
> Pamenu, kažkada (prieš kokius 8 metus) pirkau S90 iš ABlomo, dabar lyg
> nesimato jo čia, bet senbuviai dar turėtų prisiminti.

Kaip nesimato, ką nesimato??? :D
O ką, reik dar? Turiu dar vieną komplektą, papimpintos su visokiais te
sinteponais, laidais storesniais, teniso kamuoliukais ir visais
"haiendiniais" vykruntasais =)