Tema: Re: Nešiojama kolonėlė ?
Autorius: Zyza
Data: 2017-09-06 10:31:33
Šurmulio / triukšmo praktiškai nėra. Kompiuterinės labai labai pigios
2.0 kolonėlės (ten gal išvis kokie max ~3W per kolonėlę) per būna
praktiškai normaliai (nors už 3,5+ metrų ok, jau ten sunkiai balsas
išsiryškina), kiek teko bandyt mano atvejais. Amfiteatrinėse
auditorijose tai jo, reiktų jau tokio monstro kaip šitose nuorodose, bet
~30 kv. m reiktų kažkokio net nežinau... galvoju ale kaip gitaros
stiprintuvai būna, na tokie kubai. Tik jie irgi taip nekukliai kainuoja,
kai biudžetas na sakykim iki 150€ :)

Bet vis tiek labai dėkui už mintis / nuorodas.