Tema: Re: Ausiniu komercija
Autorius: nekas
Data: 2017-06-29 17:17:44
Diskusija maciau, 'defaultinis' panaudojau tycia. Atsidekodamas uz
vertinga perspejima is savo puses duosiu vertinga patarima, - jei
nesunku, gal galetumete truputi pasukti didybes manijos rankenele pries
laikrodzio rodykle ir tada pagalvoti ka reiskia savokos "vieninga
isvada", "vienareiksmiskai vengtina" njusu kontekste.